Ο Γιάννης Αναστασίου στη συνέντευξη τύπου μετά την επικράτηση του Παναιτωλικού στο Περιστέρι στάθηκε στο πολύ καλό δεύτερο ημίχρονο και τη δύσκολη συνέχεια.
«Το παιχνίδι είχε δύο πρόσωπα. Στο πρώτο μέρος ο Ατρόμητος ήταν καλύτερος, βάλαμε δύσκολα στους εαυτούς μας. Με την αλλαγή του σχηματισμού πατούσαμε καλύτερα. Στο δεύτερο μέρος άλλαξε τελείως η εικόνα. Δημιουργήσαμε, σκοράραμε,
Η διαδικασία των Play Outs για ομάδες που ξεκινούν με μία κάποια ασφάλεια η εμπειρία μου έχει δείξει ότι ένα στραβό αποτέλεσμα και μία ατυχία μπορεί να σε πάρει από κάτω, απέναντι σε ομάδες που παίζουν με το “μαχαίρι στα δόντια”. Είναι τρία ματς σε μικρό διάστημα. Οι ομάδες με το μεγαλύτερο βάθος και την θέληση θα πετύχουν τον στόχο τους. Είναι δύσκολα ματς, εμείς θα κοιτάξουμε να κάνουμε την δουλειά μας», σχολίασε αρχικά.
Και στη συνέχεια προσέθεσε, αναφορικά με τις αρκετές αλλαγές:
«Είμαστε ομάδα που έχουμε δείξει καλά στοιχεία μέσα στη σεζόν. Υπήρχε το σκεπτικό να προσπαθήσουμε να δώσουμε διαφορετική νότα στο παιχνίδι μας. Για να βγάλουμε περισσότερη ενέργεια. Αυτό φάνηκε στα ματς με την Κηφισιά. Τα παιδιά που ξεκίνησαν ενέργεια είχαν αλλά δεν έβγαιναν πράγματα με την μπάλα. Τους είπα ότι αν φοβόμαστε δεν θα κερδίσουμε. Τους τόνισα ότι αν πιστέψουμε τους εαυτούς μας και τους συμπαίκτες μας θα τα καταφέρουμε. Αλλάξαμε τακτικό πλάνο με τριάδα πίσω. Βοήθησαν οι αλλαγές. Παίξαμε ποδόσφαιρο, για μένα αυτό είναι το σημαντικότερο».
This website uses cookies.
Read More
View Comments
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΘΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΙΚΗ Η ΚΑΙ ΔΥΟ ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ 35-37 ΒΑΘΜΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
8η αγωνιστική
Τρίτη 12 Μαϊου
Αστέρας AKTOR – Πανσερραϊκός, 19:00
Κηφισιά – Ατρόμητος, 19:00
Παναιτωλικός – ΑΕΛ Novibet, 19:00
9η αγωνιστική
Σάββατο 16 Μαΐου
Αστέρας AKTOR – Κηφισιά, 19:00
ΑΕΛ Novibet – Ατρόμητος, 19:00
Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός, 19:00
10η αγωνιστική
Πέμπτη 21 Μαΐου
Ατρόμητος – Πανσερραϊκός, 19:00
Κηφισιά – ΑΕΛ Novibet, 19:00
Παναιτωλικός – Αστέρας AKTOR, 19:00
Στο πρώτο ημίχρονο η ομάδα ήταν τραγική.οταν μπήκαν Ματσαν, μπουχαλακης αρχίζαμε να παίζουμε ποδόσφαιρο. Σατσιας, λομπατο, Εστεμπάν δεν βοήθησαν καθόλου.
Το ματς με τη Λάρισα θα είναι αρκετά δύσκολο. Δεν πρέπει να την πατήσουμε όπως με Πανσερραϊκό και κηφισιά.η Λάρισα τα παίζει όλα για όλα και θα πρέπει να παλέψουμε με πάθος για να πάρουμε αποτέλεσμα.δεν θα έχει σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια με τη Λάρισα θα είναι αρκετά δύσκολο.προσοχη από ολους
Σήμερα η νίκη είχε σφραγίδα Αναστασίου.
Ξεκίνησε ,παίκτες ..μηχανάκια,Αποστολόπουλο,Σατσια α,Λομπακο,Σμυρλή,δίνοντας ταχύτητα και ενέργεια στην ομάδα.
Στο δεύτερο οι ποιοτικοί Ματσαν ,Μπουχαλακης έκαναν την διαφορά.
Τακτική με μάξιμουμ αποτελέσματα,και αν στο δεύτερο ήμασταν ποιο αποτελεσματικοί θα βάζαμε και άλλα γκολ.
Σήμερα η νίκη είχε σφραγίδα Αναστασίου ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΓΚΑΡΣΙΑ ΠΟΥ ΧΤΗΠΗΣΕ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΥ. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΠΕΝΑΛΤΥ. ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΥΠΗΣΕ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ. ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΤΑΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
Ο μπουχαλακης,Ματσαν και Αλέξιτς ήταν αρκετά καλύτεροι σε σχέση με Εστεμπάν,σατσια, λομπατο και άλλαξαν την εικόνα της ομάδας.