ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η Λίγκα ζητάει από την ΕΠΟ αύξηση των μη κοινοτικών παικτών

Η Super League θα προτείνει στην ΕΠΟ αλλαγή στον αριθμό των μη κοινοτικών ποδοσφαιστών που μπορεί να χρησιμοποιεί μια ομάδα.

Η ανακοίνωση της Super League

«Ανακοινώνεται ότι την Τρίτη, 30 Ιουνίου 2026, στις 12:00, θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League, μέσω τηλεδιάσκεψης.

Τα θέματα ημερήσιας διάταξης έχουν ως ακολούθως:

1. Εισήγηση του συνεταιρισμού προς την Ε.Π.Ο. περί αύξησης του αριθμού αλλοδαπών ποδοσφαιρστών (εκτός χωρών Ε.Ε. / Ε.Ο.Χ.) άνω των 23 ετών που μπορεί μια ΠΑΕ – μέλος του Συνεταιρισμού να διατηρεί στη δύναμή της, από πέντε (5) σε έξι (6) ή άλλη εισήγηση που τυχόν προκύψει ως προς το θέμα των αλλοδαπών ποδοσφαιριστών – τροποποίηση άρθρου 3 παρ. 2 του Παραρτήματος Α’ του Κανονισμού Ιδιότητας και Μετεγγραφών της Ε.Π.Ο.

2. Διάφορα».

Share

This website uses cookies.

Read More