Ευχάριστη… έκπληξη ήταν σήμερα το social media του Παναιτωλικού. Όχι μόνο υπήρξε οπτική ανανέωση, μα συνάμα ανακοινώθηκε και χορηγός στο μανίκι της φανέλας.
Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο το μάρκετινγκ και οι χορηγίες είναι το παν για ένα κλαμπ. Η εμπορική διαχείριση του brand name μίας ομάδας καθώς και τα κοινωνικά δίκτυα (και κατ’ επέκταση το status που καλλιεργείται στα μάτια του κοινού που αλληλεπιδρά) διαμορφώνουν καταστάσεις καίριες.
Είναι γεγονός ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο τα τελευταία χρόνια σε ότι αφορά το χορηγικό σκέλος έχει πάρει τον κατήφορο και εν μέρει δικαιολογημένα.
Μέσα από τον επίσημο λογαριασμό Facebook της ΠΑΕ Παναιτωλικός (που ανανεώθηκε με νέα γραφικά σήμερα -κάτι που θα άρεσε να το γίνεται τακτικότερα) έγινε γνωστό ότι στο μανίκι των φετινών εμφανίσεων του Παναιτωλικού θα υπάρχει χορηγός.
Πρόκειται για το «Φυσικό Μεταλλικό Νερό Πηγές Κωστηλάτας στην Ήπειρο». Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι «στα σκαριά» βρίσκονται συζητήσεις και με άλλους χορηγούς για άλλα σημεία της εμφάνισης αλλά και του γηπέδου.
Σε κάθε περίπτωση, ευχής έργον θα ήταν ο Παναιτωλικός να επεκτείνει την εμπορική του ισχύ. Με σωστές κινήσεις και δραστηριοποίηση και με τη διαμόρφωση μίας… θελκτικής «βιτρίνας» προς αυτό το σκοπό.
This website uses cookies.
Read More