Για τις 23 Ιουνίου είχε προγραμματιστεί να περάσει από το Αγρίνιο η περιοδεία του πρωταθλήματος που κατέκτησε η ΑΕΚ, ωστόσο αυτό δε θα συμβεί.
Όπως ανακοίνωσε η κιτρινόμαυρη ΠΑΕ, το τρόπαιο θα βρεθεί μόνο στη Ναύπακτο -που εξ αρχής ήταν στο πρόγραμμα για την ίδια ημέρα- με το Αγρίνιο να αφαιρείται από τη σχετική λίστα.
Η εξέλιξη έρχεται σε συνέχεια και των αντιδράσεων που υπήρξαν από οπαδούς του Παναιτωλικού. Αντίστοιχες αντιδράσεις υπήρξαν και σε άλλες πόλεις με τοπικές ομάδες που έχουν ισχυρό οπαδικό αποτύπωμα, όπως Ηράκλειο και Γιάννενα.
This website uses cookies.
Read More