Εμφανώς απογοητευμένος μετά την ήττα από τον Αστέρα, ο τεχνικός του Παναιτωλικού, Γιάννης Αναστασίου μίλησε στην κάμερα της Cosmote.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add TitormosNet.gr on Google ↗«Το χαμένο πέναλτι είναι η εικόνα του τι συνέβη φέτος. Σημαντικό είναι να ηρεμήσουμε και να δούμε την αξιολόγηση και την επόμενη μέρα. Πρέπει να κάνουμε περισσότερα πράγματα. Νομίζω ότι τις στιγμές που παίξαμε με ένταση δημιουργήσαμε φάσεις και προϋποθέσεις, αλλά δεν είχαμε διάρκεια και αποτελεσματικότητα», ανέφερε αρχικά.
Ερωτώμενος για το ποια είναι η επόμενη μέρα και αν θα παραμείνει στον Παναιτωλικό, τόνισε:
«Είναι λίγο νωρίς για αυτό, περιμένουμε».
ΑΣΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΟΥΡΙΝΙΟ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ……εντωμεταξυ εμαθα κρατησαμε τον μπλαντεν και τον κογιτς έτσι για να έχει υλικό ο άνθρωπος …ρε Άι στα διάλο όλοι σας
Σήκω φύγε ανυπαρκτε…..
Και αυτός ανύπαρκτος?
Για σένα δηλαδή ποιός είναι ικανός?
Ο Αναστασίου μια χαρά είναι.παικτες θέλει
Τι συνέβη δηλαδή φέτος, κόουτς; Εξήγησέ μας να το καταλάβουμε κι εμείς….
Μια ομάδα που την παρέλαβες όχι σε καλή κατάσταση, πόσος χρόνος χρειάζεται για να αποκτήσει τους ελάχιστους “αυτοματισμούς”, πόσος χρόνος χρειάζεται για να “τρέχει” λίγο περισσότερο πάνω στη μπάλα, πόσος χρόνος χρειάζεται για να μάθουν οι παίκτες να βρίσκονται κοντά ο ένας στον άλλο και να μεταβιβάζουν γρήγορα το τόπι, πόσος χρόνος χρειάζεται για να έχουν μια νορμαλ ποδοσφαιρική ψυχολογία και “εγωϊσμό” γιατί, η ομάδα πήρε σημαντικά παιχνίδια που, κανονικά, θα έπρεπε να στείλουν την ψυχολογία της στα ύψη (Λάρισα, δύο φορές, ανατροπή με Κηφισιά) αλλά, αμέσως στους επόμενους αγώνες “έτρωγε στραπάτσα”! Λοιπόν, εξήγησέ μας κι εμάς: Η δουλειά του κόουτς για την βελτιστοποίηση των παραπάνω βασικών, ποια ήταν και ποια έπρεπε να είναι; Το να ευθύνονται συνεχώς οι άλλοι, σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Ε, αυτό το “κάτι” θέλουμε να ακούσουμε από εσένα… Και ένα τελευταίο: Οι επιλογές που θα γίνουν στο θέμα του προπονητή και των ποδοσφαιριστών οι οποίοι θα κληθούν να αγωνιστούν με τη φανέλα του Παναιτωλικού την επόμενη αγωνιστική περίοδο, θα καθορίσουν στον μεγαλύτερο βαθμό και την παρουσία των φιλάθλων στο γήπεδο. Ο κόσμος έχει κουραστεί, το χειρότερο έχει αγανακτήσει και, νομίζω, δεν θα δώσει την παρουσία του χωρίς να διαπιστώσει σημαντική πρόοδο στα δύο αυτά θέματα…