Την ανανέωση της συνεργασίας με τους Φώτη και Αποστόλη Κορομηλά ανακοίνωσε επίσημα ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν στην Ά ΕΠΣ Αιτωλοακαρνανίας ο Αστέρας Αγρινίου.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add TitormosNet.gr on Google ↗Τα δύο αδέρφια θα συνεχίσουν να φορούν την φανέλα της ομάδας του Αγρινίου για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Η ανακοίνωση της ανανέωσης της συνεργασίας για τον Φώτη Κορομηλά:
«Ο Φώτης Κορομηλάς συμφώνησε να φορά την φανέλα του Αστέρα Αγρινίου και τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής έχει συνδράμει σημαντικά στην πορεία της ομάδας τα τελευταία χρόνια.
Η διοίκηση του Αστέρα εκφράζει τις ευχές της για υγεία και επιτυχίες, με τα χρώματά του».
Η ανακοίνωση της ανανέωσης της συνεργασίας για τον Αποστόλη Κορομηλά:
«Στον Αστέρα Αγρινίου θα παραμείνει τη νέα αγωνιστική περίοδο και ο Αποστόλης Κορομηλάς.
Για τρίτη σεζόν θα φορά τη φανέλα της ομάδας μας και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία εντός κι εκτός αγωνιστικών χώρων και υγεία».