Τα χαλκούνια, το πασχαλινό έθιμο του Αγρινίου, μετά από δύο χρόνια πανδημίας τηρήθηκε φέτος όπως έπρεπε με σταθερά παναιτωλικό «χρώμα».
Ακολουθήστε μας στο Google
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add TitormosNet.gr on Google ↗Με καπέλα και μπουφάν της ομάδας οι χαλκουνάδες έκαναν τη «νύχτα-μέρα» στην κεντρική πλατεία. Το σόου τους εντυπωσίασε το κοινό που συγκεντρώθηκε να παρακολουθήσει.
Και του χρόνου!