fbpx
Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΝΟVA: “Ανταγωνιστική η τηλεοπτική αγορά, αλλά το προϊόν αποκλειστική ευθύνη των ΠΑΕ”

Με την προσφιλή τακτική της, μέσω διαρροών, η NOVA έδωσε το.. στίγμα της αναφορικά με το πώς αντιμετωπίζει την κίνηση των επτά ΠΑΕ, μεταξύ των οποίων και του Παναιτωλικού σε ότι αφορά το πάγιο αίτημα της κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.

Μάλιστα, γίνεται λόγος για συνεχώς μειούμενη εμπορικότητα του ελληνικού πρωταθλήματος, κάτι που σαφώς και προκαλεί ερωτηματικά, από τη στιγμή που η ίδια έχει πολλάκις κρίνει ομάδες όπως ο Λεβαδειακός που μετά βίας προσέγγιζε τα 500 εισιτήρια μ.ο, εμπορικότερο από άλλους.

Ειδικότερα, στελέχη της NOVA σχολιάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις, διαρροές αλλά και δηλώσεις παραγόντων σχετικά με τα τηλεοπτικά δικαιώματα στο χώρο της Super League επισήμαιναν τα εξής:

“Για άλλη μία φορά γινόμαστε μάρτυρες διεργασιών, αντεγκλήσεων και δηλώσεων ποδοσφαιρικών παραγόντων που στόχο έχουν να μεταφέρουν αλλού τις οφθαλμοφανείς ευθύνες τους για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας και εμπορικότητας του Ελληνικού ποδοσφαίρου.

Οι παράγοντες αυτοί θα πρέπει να κοιταχτούν στον καθρέφτη και να αναλογιστούν γιατί, ενώ στην χώρα μας λειτουργούν 6 αδειοδοτημένα ιδιωτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας ελεύθερης λήψης και 2 ιδιωτικές συνδρομητικές δορυφορικές τηλεοπτικές πλατφόρμες, υπάρχει περιορισμένο ή καθόλου ενδιαφέρον από αυτές για το προϊόν της Super League .

Η μοναδική αιτία για το γεγονός αυτό, είναι η συνεχώς μειούμενη εμπορικότητα του ελληνικού πρωταθλήματος, αρκετές φορές και σε συνδυασμό με τις συχνά υπερβολικές απαιτήσεις ομάδων σε σχέση με το προϊόν που προσφέρουν. Και γι’ όλα αυτά προφανώς δεν ευθύνεται η τηλεοπτική αγορά που λειτουργεί με τεχνοκρατικά κριτήρια, αλλά οι ποδοσφαιρικοί παράγοντες που με γνωστές σε όλους συμπεριφορές, απαξιώνουν συστηματικά το εμπορικό προϊόν που οι ίδιοι διαχειρίζονται”.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ