Με το πέρας της 9ης αγωνιστικής των Play Outs είναι πλέον γνωστό ότι ΑΕΛ και Πανσερραϊκός είναι οι δύο ομάδες που υποβιβάστηκαν.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add TitormosNet.gr on Google ↗Μετά το 1-1 των Αγρινιωτών στις Σέρρες, «ξεκαθάρισε» το θέμα της «ουράς», με τους Σερραίους να μην διατηρούν καμία ελπίδα, στην αδιάφορη πλέον τελευταία αγωνιστική.
Καλαμάτα και Ηρακλής οι δύο ομάδες που ανήλθαν στην πρώτη κατηγορία, για τη νέα σεζόν.
Τα αποτελέσματα της αγωνιστικής:
Αστέρας AKTOR – Κηφισιά 0-0
ΑΕΛ – Ατρόμητος 2-1
Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός 1-1
Η βαθμολογία:
9. Ατρόμητος 43
10. Κηφισιά 38
11. Παναιτωλικός 36
12. Αστέρας Τρίπολης 33
13. ΑΕΛ 30
14. Πανσερραϊκός 29
Η τελευταία (10η) αγωνιστική):
Πέμπτη 21 Μαΐου – 19:00
Ατρόμητος – Πανσερραϊκός
Κηφισιά – ΑΕΛ
Παναιτωλικός – Αστέρας AKTOR
Δεν βλέπω και πολλά σχόλια γενικώς!!!
Εάν είχαμε χάσει,θα ήταν μάλλον ποιο εύκολο να ρίξουμε πινελικια.
Σίγουρα ο κόσμος έχει κουραστεί κάθε χρονο τα ίδια και τα ίδια, αλλά καλύτερα να είναι τα ίδια και να μένω παρά το αντίθετο.
Όλοι πρέπει να αλλάξουμε κάτι στο μυαλό μας για να έρθουν καλύτερα για την ομαδάρα μας.
Και ας ξεκινήσει ο καθένας από την πλευρά του.
Όλοι εμείς οι φίλαθλοι περισσότερη στήριξη και πίστη στην ομάδα, όποιοι και αν παίζουν με όποιον προπονητή, εμείς όλοι πρέπει να είμαστε εκεί.
Σίγουρα και η διοίκηση πρέπει να αλλάξει μοντέλο σχεδιασμου για το κάτι παραπάνω.
Εύχομαι να παναι όλα καλά και να ζήσουμε ακόμα καλύτερα πράγματα με την ομαδάρα μας
Χμμ Τουμτα και Τεσειρα ενδιαφεροντες παικτες.
Πολύ σωστά τα γράφεις Δημήτρη!