Η χρήση της τεχνολογίας για τη διαμορφωση της καλύτερης δυνατής εμπειρίας είναι πια σχεδόν καθημερινότητα σε ένα ευρύ φάσμα τομέων της ανθρώπινης καθημερινότητας. Από αυτό, φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα καζίνο, που διαχρονικά επιστρατεύουν όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες, για να προσφέρουν όσο το δυνατόν πιο ελκυστικές υπηρεσίες.
Η ανάλυση δεδομένων έχει επιτρέψει στα καζίνο, όπως το Ice Casino Greece, να παραμένουν στην κορυφή της καινοτομίας στον τομέα της ψυχαγωγίας. Πώς, όμως, λειτουργεί;
Μια συνοπτική περιγραφή του τρόπου, με τον οποίο λειτουργεί το προσωποποιημένο μάρκετινγκ, μέσω της συλλογής δεδομένων, είναι ο εξής: οι επιχειρήσεις – στην προκειμένη περίπτωση τα καζίνο – συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των παικτών, ανάλογα με τα παιχνίδια, τα οποία ανοίγουν, πόσο χρόνο περνούν σε αυτά, τις σελίδες στις οποίες κατευθύνονται ή παραμένουν κλπ. Οι πληροφορίες αυτές αργότερα αναλύονται και εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα για τις προτιμήσεις, τα οποία διαμορφώνουν προσωποποιημένα προγράμματα, που προσαρμόζονται με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία για τον κάθε παίκτη.
Πώς αναλύονται οι προτιμήσεις των παικτών
Τα καζίνο συλλέγουν τεράστια μεγέθη δεδομένων για κάθε παίκτη. Στα δεδομένα αυτά περιλαμβάνονται πληροφορίες, όπως δημογραφικά στοιχεία, επιλογή παιχνιδιών, ύψος πονταρισμάτων, συχνότητα σύνδεσης, χρόνος που περνάει κανείς σε κάθε παιχνίδι κλπ.
Κατόπιν, τα στοιχεία αυτά αναλύονται χρησιμοποιώντας πολύπλοκους αλγόριθμους και διάφορα εργαλεία, και εξάγονται πολύ χρήσιμα δεδομένα.
Για τον σκοπό αυτόν επιστρατεύονται μέθοδοι ανάλυσης που εκτείνονται από μια απλή ιχνηλάτηση της δραστηριότητας των παικτών από την εφαρμογή πολύπλοκων και καλοσχεδιασμένων μοντέλων μηχανικής μάθησης, που προβλέπουν τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των στοιχηματιστών.
Με τη χρήση των μεθόδων αυτών, γίνεται δυνατή η κατανόηση των προτιμήσεων των παικτών και ο σχεδιασμός μοντέλων που προβλέπουν τη μελλοντική τους δραστηριότητα. Κατανοούν, δηλαδή, ακριβώς τι είναι εκείνο που προσελκύει τον κάθε παίκτη ξεχωριστά, τα διαφορετικά χαρακτηριστικά που αποζητά ο καθένας και προβλέπουν, από τις νέες κυκλοφορίες, τι θα τους ικανοποιήσει περισσότερο.
Προσωποποιημένες στρατηγικές μάρκετινγκ
Με τη χρήση των παραπάνω εργαλείων χρησιμεύει στη διαμόρφωση στρατηγικών μάρκετινγκ, που σχεδιάζονται ειδικά για την ικανοποίηση του κάθε παίκτη ξεχωριστά. Ιδιαίτερα προγράμματα αφοσίωσης, εξατομικευμένα πακέτα προσφορών αλλά και μια πιο προσεγμένη παικτική εμπειρία, δίνουν στον κάθε παίκτη αυτό που χρειάζεται, ακόμη κι αν αυτό είναι τελείως διαφορετικό από όλων των υπολοίπων.
Στοχευμένες προσφορές
Η ανάλυση της συμπεριφοράς των παικτών σε σχέση με το παιχνίδι τους, επιτρέπει στα καζίνο να μοιράζουν τους παίκτες σε κατηγορίες, ανάλογα με τα μοτίβα πονταρισμάτων τους, τις επιλογές τους στα παιχνίδια, τις διάφορες προτιμήσεις τους. Συγκεκριμένα, καταφέρνουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των πακέτων προσφορών, δίνοντας τα πιο δελεαστικά έπαθλα και κίνητρα για τις διαφορετικές κατηγορίες. Μπορούν, δηλαδή, να διαμορφώνουν προσωποποιημένα πακέτα προσφορών για κάθε κατηγορία παικτών, ικανοποιώντας ακριβώς αυτές τις συμπεριφορές και συνήθειές τους.
Έτσι, οι παίκτες παίρνουν ακριβώς αυτό που θέλουν από το καζίνο τους, και τα καζίνο κρατούν τους πελάτες τους ικανοποιημένους.
Εξατομικευμένα προγράμματα αφοσίωσης
Τα προγράμματα αφοσίωσης επιβραβεύουν τους παίκτες που επιστρέφουν στο ίδιο καζίνο σε συνεχή βάση για το παιχνίδι τους. Οι παίκτες, μέσα από τα πονταρίσματα και το παιχνίδι τους, συγκεντρώνουν πόντους του καζίνο και «σκαρφαλώνουν» στα διάφορα επίπεδα του προγράμματος, κερδίζοντας δώρα και προνόμια.
Η ανάλυση των δεδομένων που αφορούν κάθε παίκτη δίνει στο καζίνο την ευκαιρία να προσφέρει τα σωστά δώρα και προνόμια.
Πώς, όμως, κερδίζουν παίκτες και καζίνο από κάτι τέτοιο;
- Εξατομικευμένα προνόμια: Οι παίκτες παίρνουν δώρα που ταιριάζουν στον τρόπο που ποντάρουν και παίζουν,
- Αποκλειστικές προσφορές: Δίνονται αποκλειστικές προσφορές στους αφοσιωμένους παίκτες, με κίνητρα που ταιριάζουν στις συνήθειές τους,
- Σχόλια: Τα σχόλια των παικτών χρησιμοποιούνται, ώστε να βελτιώνονται συνεχώς τα προγράμματα αφοσίωσης.
Σε όλα τα παραπάνω σημεία, οι πληροφορίες που εξάγονται από τη συλλογή δεδομένων μπορούν να χαρίσουν μια πλήρως προσωποποιημένη εμπειρία καζίνο. Για παράδειγμα, ένας παίκτης που προτιμάει τους κουλοχέρηδες μπορεί να λάβει ως επιβράβευση δωρεάν περιστροφές για τα αγαπημένα του παιχνίδια, ενώ ένας high roller μπορεί να προτιμήσει προνόμια, όπως δωρεάν γεύματα σε πολυτελή εστιατόρια κλπ. Αυξάνεται, έτσι, η ικανοποίηση του παίκτη αλλά και η πιθανότητα να επιστρέφει συχνά στο καζίνο.
Ασφάλεια των παικτών
Η ανάλυση των δεδομένων, φυσικά, στα αξιόλογα και νόμιμα καζίνο χρησιμοποιείται και για την προστασία των παικτών και τη δημιουργία ενός ασφαλούς παικτικού περιβάλλοντος. Τα καζίνο μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ανάλυση των δεδομένων, για να διαπιστώνουν προβλήματα στη συμπεριφορά των παικτών, και να προλαμβάνουν ανησυχητικές συνέπειες.
Έτσι, για να αποτρέψουν οποιαδήποτε αρνητική συνέπεια, τα καζίνο χρησιμοποιούν τα στοιχεία, και, εφόσον απαιτείται, μπορούν να προβούν σε:
- Παρεμβάσεις: Αναλύοντας τη συμπεριφορά των παικτών, τα καζίνο εντοπίζουν αν υπάρχει πρόβλημα και επιτρέπουν την έγκαιρη παρέμβαση.
- Προγράμματα αυτοαποκλεισμού: Δίνεται η δυνατότητα στους παίκτες να ζητήσουν τον αποκλεισμό τους για κάποιο διάστημα.
- Εκπαίδευση του προσωπικού: Οι εργαζόμενοι εκπαιδεύονται ώστε να εντοπίζουν τις προβληματικές συμπεριφορές και να τις προλαμβάνουν.
Με τον τρόπο αυτόν, η εμπειρία του κάθε ατόμου σε ένα καζίνο είναι τελείως διαφορετική.